PRACowniA

17 marca 2013

Argo – film czy tajna operacja?

Skoro mamy weekend, to będzie o filmie.

Dr. Kevin Barrett
PressTV
13 marca 2013, 3:21PM GMT

Ben Affleck, reżyser oskarowego filmu ‚Argo’

Czy Argo to „tylko film”? Czy też jest to ukryta operacja wywiadowcza – może nawet zbrodnia wojenna?

Odpowiedź na te pytania może wkrótce zostać poznana w sądzie. Znana francuska adwokatka Isabelle Coutant-Peyre spotkała się z irańskimi przedstawicielami władz, planującymi wniesienie pozwu przeciwko twórcom i dystrybutorom tego kontrowersyjnego filmu.

Mohammad Lesani, sekretarz generalny poniedziałkowej konferencji „Mistyfikacja z Hollywood (Hoax of Hollywood), jaka odbyła się w Teheranie, ogłosił: „Argo został wyprodukowany przez trzy firmy producenckie w Hollywood […] Islamska Republika Iranu zamierza pozwać wszystkich, którzy aktywnie uczestniczyli w tym antyirańskim  przedsięwzięciu, w tym reżyserów i producentów”.

Jeśli twórcy Argo będą zeznawać pod przysięgą, mogą być zmuszeni do ujawnienia, że ​​ich film – zupełnie jak ten fikcyjny film w filmie – jest tajną operacją zamaskowaną pod postacią filmu. Jeden z czołowych amerykańskich ekspertów w zakresie tajnych operacji uważa, że ​​Argo jest projektem propagandowym agencji wywiadowczej (lub wywiadowczych), której celem jest przekonanie Amerykanów, aby przystali na izraelski plan wciągnięcia USA w wojnę z Iranem.

Tym ekspertem jest Barbara Honegger, była specjalna asystentka prezydenta i analityk polityczny w Białym Domu w latach 1981-83, która przez ponad dziesięć lat pracowała jako dziennikarka-specjalistka od spraw wojskowych dla Naval Postgraduate School, czołowej uczelni naukowo-technicznej amerykańskiego Departamentu Obrony. Autorka książki October Surprise (Październikowa niespodzianka) ​​jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów od ultra-tajnych operacji zwanych też „czarnymi” (black ops).

We wtorkowym wywiadzie na antenie radia Kevin Barrett Show Honegger stwierdziła, że filmowiec Ben Affleck może pewnego dnia zostać powieszony za zbrodnie wojenne i zdradę – nie tylko za film Argo, który jej zdaniem miał utorować drogę do wojny z Iranem, ale także za swoją rolę w filmie Pearl Harbor z 2001 roku, będącym wcześniejszą operacją wywiadowczą, która miała przygotować grunt pod „nowe Pearl Harbor” z 11 września. Zdaniem Barbary Honegger sam Affleck – podobnie jak grany przez niego bohater filmu Argo –  wydaje się być tajnym agentem udającym filmowca.

Film Pearl Harbor był nominowany do nagrody Złotej Maliny za rok 2001 w sześciu kategoriach: najgorszy film, najgorszy reżyser, najgorszy aktor (Ben Affleck), najgorszy scenariusz, najgorszy duet filmowy i najgorszy remake lub sequel. Ten żałosny pretekst dla filmu kosztował ponad 150 mln dolarów. Kimkolwiek był człowiek, który zainwestował te 150 milionów, nie był on zainteresowany zarobieniem pieniędzy – ani nawet stworzeniem filmu. Pearl Harbor miał tylko jeden cel: upowszechnienie memu „Pearl Harbor” w świadomości społecznej w ramach przygotowań do 9/11. W pewnym sensie Pearl Harbor był jak przedstawiony w Argo fikcyjny science fiction film-w-filmie: Był to nieprawdziwy film, ale prawdziwa operacja wywiadowcza.

Donald Rumsfeld, podobnie jak Affleck i twórcy Pearl Harbor, lata 2000 i 2001 spędził na nagłaśnianiu memu „Pearl Harbor” w ramach przygotowań do 9/11. Według szwajcarskiego badacza, T. H. Meyera, Rumsfeld rozdał setki, jeśli nie tysiące egzemplarzy książki Roberty Wohlstetter Pearl Harbor: Warning and Decision. (Roberta Wohlstetter była żoną neokonserwatywnego ojca chrzestnego i zaciekłego syjonisty, Alberta Wohlstettera, mentora Paula Wolfowitza, nazwanego w nekrologu „najbardziej na świecie wpływową nieznaną postacią ostatniego półwiecza”.)

Kampania propagandowa Rumsfelda (i Afflecka) ustawiła scenę dla chóru „Pearl Harbor, Pearl Harbor, Pearl Harbor” 11 września 2001 roku. Kiedy Bush leciał Air Force One z Florydy do Nebraski, wydarzenie to już było obmyślone jako nowe Pearl Harbor. Porównanie do Pearl Harbor szybko powtórzył Henry Kissinger. Zbigniew Brzezinski ogłosił: „To (9/11) jest nawet bardziej zbrodnicze niż Pearl Harbor, a efekt psychologiczny jest taki sam”. Wieczorem 11 września 2001 roku George W. Bush podobno wyznał w swoim dzienniku: „Dziś miało miejsce Pearl Harbor XXI wieku”.

Fikcyjny film w Argo (i rzeczywista tajna operacja) to projekt CIA, a Affleck gra agenta CIA. Ale czy filmy Pearl Harbor i Argo to tajne operacje CIA, czy izraelskiego Mossadu?

Barbara Honegger, która przez trzydzieści lat zajmowała się studiowaniem agencji wywiadowczych i ich tajnych operacji, powiedziała, że oba filmy „wydają się być zrobione przez CIA – albo i gorzej”. Zapytałem, co rozumie przez „albo i gorzej”. Honegger zasugerowała, że przestępcze, szmuglujące narkotyki, współwinne 9/11 skrzydło CIA powiązane ze „zbrodniczą rodziną Bushów” mogło współpracować z izraelskim Mossadem we wszystkich trzech koprodukcjach – filmach Pearl Harbor i Argo, i w samej tajnej operacji 9/11.

Honegger wyraziła nadzieję, że tajna operacja Argo „zadziała na niekorzyść Bena Afflecka”. Jak?

Według Honegger, Argo rozbudziło zainteresowanie amerykańskiej opinii publicznej kryzysem związanym z irańskimi zakładnikami z 1979 roku – i w rezultacie historia z „październikową niespodzianką” z 1980 roku, która obaliła prezydenta USA Jimmy’ego Cartera w zamachu stanu CIA, została podchwycona przez media głównego nurtu. Honegger wskazała na artykuł z Christian Science Monitor z 5 marca, przedstawiający świadectwo ówczesnego prezydenta Iranu, Bani-Sadra, który wielokrotnie potwierdzał, że George H. W. Bush i William Casey zawarli układ z głównymi irańskimi przywódcami, że ci przetrzymają amerykańskich zakładników wystarczająco długo, żeby  zapewnić klęskę ówczesnego prezydenta USA Jimmy’ego Cartera.

Honegger stwierdziła, że kryminalne skrzydło CIA powiązane z Bushami, w niektórych przypadkach wraz z izraelskim Mossadem, dopuściło się kilku z najgorszych zbrodni w najnowszej historii, w tym zamachu na JFK i ataku pod fałszywą flagą z 9/11. Powiedziała, że ​​te same siły, kierowane przez elementy ekstremistyczne Likudu w Izraelu, planują rozpoczęcie wojny z Iranem poprzez atak pod fałszywą flagą na amerykański okręt w Zatoce Perskiej – nie później niż latem tego roku. Według Honegger, ekspozycja październikowej niespodzianki z 1980 roku może pomóc zapobiec takiej wojnie.

Czy Ben Affleck i inni tajni operatorzy pracujący nad rozpoczęciem przestępczej wojny napastniczej przeciwko Iranowi kiedykolwiek staną przed sądem? Pozew Iranu przeciwko twórcom Argo jest dobrym początkiem na tej drodze.

Komentarz Pracowni: Interesujące, że TVP.info i wp.pl zdecydowały się odwołać do artykułu opublikowanego przez PressTV, ale tylko tego, który obwiniał Argo o „rozpowszechnianie kłamliwej propagandy na temat Iranu i jego kultury” . Tymczasem już w lutym na PressTV można było przeczytać wcześniejszy artykuł Kevina Barretta:

Oscar for Argo: A crime against humanity (Oskar dla Argo – zbrodnia przeciwko ludzkości)

w którym m.in. napisał:

Argo to film propagandowy. Podobnie jak filmy nazistowskiej publicystki Leni Riefenstahl, jest on dobrze zrobiony. Jak filmy Riefenstahl, gloryfikuje on przestępczą zbrodniczą organizację. I jak w przypadku filmów Riefenstahl, jego głównym celem jest podsycić nienawiść i zmienić publiczność w masowych morderców.

Filmy Riefenstah pomogły otworzyć drzwi do II wojny światowej, która zabiła 70 milionów ludzi.

Argo ma otworzyć drzwi do wojny z Iranem i III wojny światowej, która może zabić setki milionów, jeśli nie miliardy ludzi.

Jedyna nagroda, na jaką zasługują twórcy Argo, to wyrok kryminalny za zbrodnię przeciwko ludzkości. A tymczasem syjonistyczna mafia hollywoodzka wręcza im Oskara za najlepszy film roku. Razem z Affleckiem na wokandę powinni trafić również członkowie akademii z postawionym im zarzutem popełnienia zbrodni wojennej.

Widzicie, Hollywood jest praktycznie w 100% żydowską enklawą. I z kilkoma szlachetnymi wyjątkami, żydowscy miliarderzy – właściciele i rządcy Hollywood, decydujący jakiego typu filmy dominują na świecie – są zaciekłymi zwolennikami izraelskiego ludobójstwa w Okupowanej Palestynie. Ich filmy powinny być uważane za “wrogą propagandę” – nie tylko przez Palestyńczyków, ale i przez Amerykanów.

Dlaczego? Ponieważ wojna z Iranem – jak alarmowali Zbigniew Brzezinski, Chuck Hagel i wszyscy szczerze amerykańscy stratedzy – to plan izraelski, nie amerykański.

Izrael chce wciągnąć Amerykę w wojnę ze swoimi wrogami. A Iran jest wrogiem publicznym numer 1 Izraela.

Prawdziwy problem Izraela z Iranem to nie owe nie istniejące pociski nuklearne. (Zarówno CIA, jak i Mossad zapewnili nas, że Iran nie buduje broni atomowej.) Problemem Izraela jest ogromne ideologiczne i materialne wsparcie, jakiego rząd Iranu udziela siłom oporu Palestyny. […]

Tłumaczenie: PRACowniA

Advertisements

2 komentarze »

  1. Powiem krótko, sranie w banie z tymi opowieściami o filmach. A co najwyżej kolejny bełkot medialny by odwrócić uwagę lemingom zwłaszcza amerykańskim, od ich coraz trudniejszej sytuacji życiowej. Człowiek nie jest aż tak głupi, by jakimś gniotem filmowym rozbudzić w sobie prawdziwą żądzę krwi i walki, choćby były tam zastosowane tysiące psychologicznych manipulacji. A jeśli nawet byłoby to możliwe, to dać im najwyższe laury. Za co? A za to, że przyczynią się do zagłady tak debilnego zwierzęcia jakim jest człowiek.

    Komentarz - autor: Jacek — 20 marca 2013 @ 11:43

  2. A historia się powtarza i powtarza. Każde nowe pokolenie wchodzi na scenę historii traktując poprzednie pokolenia jak ginące smoki. I tak od wieków kręci się parada zapominania i ponownych krwawych wojen. Ci którzy przeżyli piekło wojny, stracili bliskich, nigdy nie zgodziliby się, aby zrobić powtórkę, ale oni umierają, a dwa pokolenia dalej rodzą się kolejni superbohaterzy bez znajomości historii przodków, z wyobraźnią przeładowaną medialną papką… i zapałem do nowej wojny pod fałszywą flagą…

    Komentarz - autor: dona — 21 marca 2013 @ 12:26


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

%d blogerów lubi to: